Nieuwe studenten enthousiasmeren voor
Herman Brood Academie
Social content Amsterdam Open Air voor
ID&T
Social event content Mysteryland voor
ID&T
Festival content voor Koningsdag 2023
Kingsland
Next-gen positionering toepassen op
Nationale Postcode Loterij
Spring Summer 2023 fashion campagne voor
Foot Locker
Kids enthousiasmeren om zich aan te sluiten als Rangers bij
Wereld Natuur Fonds
Festival branding 2023 voor By The Creek
ID&T
live now
24/7 working on

ODB RADIO

Muziek zit diep verstrengelt in ons DNA. Zodat jullie daar mooi van kunnen meegenieten zorgen we elke maandag ochtend voor een verse lijst met muziek om de week goed mee van start te laten gaan.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

THE ODB TIMES

Ontvang om de week updates met de laatste industrie nieuwtjes, nieuw werk en inspiratie in je WhatsApp.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

25 years and counting

De KNVB en Nike vieren hun 25-jarige samenwerking met een campagne waarbij Virgil van Dijk en Lieke Martens worden afgebeeld op de Delftse Poort in Rotterdam.

Client
KNVB x Nike
Industry
Sport
Label
ODB.Agency
Services
Campagne

De campagne die de KNVB en Nike hebben georganiseerd om hun 25-jarige samenwerking te vieren, was een groot succes. De afbeeldingen van Virgil van Dijk en Lieke Martens op de Delftse Poort in Rotterdam trokken veel aandacht en de social media-posts die zijn ontwikkeld om de campagne te promoten, bereikten een enorme doelgroep. Kortom, de campagne was een grote succes en heeft bijgedragen aan de sterke band tussen de KNVB en Nike.

Campagne metrics

Let's talk

Wij hebben alles in-house om jouw merk te connecten met de nieuwe generatie.

Glenn van der Plaat, mede eigenaar ON A DAILY BASIS

Meer werk

Wij hebben alles in-house om jouw merk te connecten met de nieuwe generatie.