Talkshow branding en opnames voor
Ziggo Sport
Showdag content voor
Het Amsterdams Verbond Festival
Nations League social content voor
KNVB
Social content Amsterdam Open Air voor
ID&T
Social event content Mysteryland voor
ID&T
Next-gen positionering toepassen op
Nationale Postcode Loterij
Spring Summer 2023 fashion campagne voor
Foot Locker
Kids enthousiasmeren om zich aan te sluiten als Rangers bij
Wereld Natuur Fonds
Festival branding 2023 voor
By the Creek
live now
24/7 working on

ODB RADIO

Muziek zit diep verstrengelt in ons DNA. Zodat jullie daar mooi van kunnen meegenieten zorgen we elke maandag ochtend voor een verse lijst met muziek om de week goed mee van start te laten gaan.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

THE ODB TIMES

Ontvang om de week updates met de laatste industrie nieuwtjes, nieuw werk en inspiratie in je WhatsApp.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

25 years and counting

De KNVB en Nike vieren hun 25-jarige samenwerking met een campagne waarbij Virgil van Dijk en Lieke Martens worden afgebeeld op de Delftse Poort in Rotterdam.

Client
KNVB x Nike
Industry
Sport
Label
ODB.Agency
Services
Creative campaigns

De campagne die de KNVB en Nike hebben georganiseerd om hun 25-jarige samenwerking te vieren, was een groot succes. De afbeeldingen van Virgil van Dijk en Lieke Martens op de Delftse Poort in Rotterdam trokken veel aandacht en de social media-posts die zijn ontwikkeld om de campagne te promoten, bereikten een enorme doelgroep. Kortom, de campagne was een grote succes en heeft bijgedragen aan de sterke band tussen de KNVB en Nike.

Campagne metrics
Yonah van Andel – mede-eigenaar ON A DAILY BASIS

Let's talk

Yonah is merk strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Door zijn strategische (en muzikale) achtergrond kan hij je helpen met het bouwen van merken die de nieuwe generatie begrijpt.

Telefoon
020 770 1478
New business
work@odb.nl