ASICS - Tokyo Collection
Challenge
Hoe laat je een stad als Tokyo ademen in een schoenencollectie? Diepgeworteld én doorontwikkeld. Emotioneel én technisch. Zonder in clichés te vervallen.
Approach
We stemden de visuele taal af op body én mind. Messaging hield het kalm maar krachtig: feel comfort, find energy. Van teaser tot technologische uitleg. Geen schreeuw, wel impact.
Impact
Twee nieuwe BLAST-modellen. Vijf iconen in nieuw jasje. Eén verhaal dat resoneert bij de enthousiaste runner. Met visuals die prikkelen, copy die raakt en een campagneflow die moeiteloos beweegt van inbox naar in-store.
Deliverables
Campagneconcept, visuele taal, messaging, social rollout, en ecom-uitingen. Alles afgestemd op move your body, move your mind.
Doelgroep
Service
Client
ASICS
Year
2025


Your creative partner
Pim is Commercial Director en mede-eigenaar. Hij bouwt bruggen tussen merken, mensen en ideeën. Of het nu gaat om een eerste kennismaking of een langetermijnvisie – met Pim zit je altijd in een goed gesprek. Hij zorgt dat creativiteit en commercieel resultaat hand in hand gaan.