Talkshow branding en opnames voor
Ziggo Sport
Showdag content voor
Het Amsterdams Verbond Festival
Nations League social content voor
KNVB
Social content Amsterdam Open Air voor
ID&T
Social event content Mysteryland voor
ID&T
Next-gen positionering toepassen op
Nationale Postcode Loterij
Spring Summer 2023 fashion campagne voor
Foot Locker
Kids enthousiasmeren om zich aan te sluiten als Rangers bij
Wereld Natuur Fonds
Festival branding 2023 voor
By the Creek
live now
24/7 working on

ODB RADIO

Muziek zit diep verstrengelt in ons DNA. Zodat jullie daar mooi van kunnen meegenieten zorgen we elke maandag ochtend voor een verse lijst met muziek om de week goed mee van start te laten gaan.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

THE ODB TIMES

Ontvang om de week updates met de laatste industrie nieuwtjes, nieuw werk en inspiratie in je WhatsApp.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

DNA

Een rode pijl die naar beneden wijst

We willen leven in een wereld waarin merken inspireren. Dus creëren we die.

01
24/7
Sun up till sun down, dusk till dawn. We zijn 24/7 bezig met onze creatie. Het is een lifestyle, the way we’re wired.
02
In sync
We zijn in sync met de nieuwe generatie, de fam & met het merk. We zijn ritmisch en bewegen mee met de tijd en ruimte.
24/7

Onze cultuur

Awards

Projecten met impact. Een bekroning op het werk voor onze klanten en ons team.

Witte ster

SAN ACCENT 2022

Winst categorie “Vrije Tijd”

Transparant, uitgelijnde ster

EFFIE 2022

Nominatie categorie “Gedrag Kort”

Witte ster

UEFA GROW AWARD 2021

Winst categorie “Campagne” & “Beste Fan Interactie”

Legacy

We zijn cultureel relevant. Zo zitten we dicht bij de bron en begrijpen we de nieuwe generatie.

Een foto van een Porsche race auto met de logo van ODB op de achtervleugel
01
Sponsorships binnen onze industrieën
02
Op de grachten in Amsterdam
Maikel lachend achter het scherm
03
Jong team dat de nieuwe generatie begrijpt
Pim wijzend naar links tijdens een shoot
04
Cultureel relevant

Let's talk

Wij hebben alles in-house om jouw merk te connecten met de nieuwe generatie.

Een rode pijl die naar beneden wijsteen cirkel van tekst waar let's talk op staat.
Yonah van Andel – mede-eigenaar ON A DAILY BASIS