Ik ga voetballen!
Challenge
Krijg meer kids, vooral meiden 6-12 jaar oud, het veld op door ouders te raken met echte verhalen en duidelijk perspectief.
Approach
We plaatsen voetbalmoeders voorop, met Monica Geuze als herkenbaar rolmodel, en vertellen herkenbare verhalen via een hero video en OOH assets.
Impact
De campagne zet meidenvoetbal zichtbaar neer, opent gesprekken thuis en verplaatst werving van tribune naar huiskamer door herkenning en trots.
Deliverables
We leverden een hero video en key visual met consistente doorvertaling naar OOH en de socials, inclusief een clubtoolkit voor lokale activatie.
Doelgroep
Service
Client
KNVB
Year
2025


Your creative partner
Pim is Commercial Director en mede-eigenaar. Hij bouwt bruggen tussen merken, mensen en ideeën. Of het nu gaat om een eerste kennismaking of een langetermijnvisie – met Pim zit je altijd in een goed gesprek. Hij zorgt dat creativiteit en commercieel resultaat hand in hand gaan.