Breaking Boundaries
Challenge
Ontwikkel een EK activatie voor de Nationale Postcode Loterij, waarmee het merk een jong publiek aanspreekt.
Approach
In samenwerking met The New Originals ontwierpen we een fanshirt, dat zowel stijl als duurzaamheid uitstraalt. De campagne lanceerde dit unieke shirt.
Impact
De campagne wist het jonge publiek te raken: bij de lancering van het shirt, vormde zich al snel een rij die de hoek om ging — en zelfs de brug over. Zo werd het fanshirt hét symbool van EK-koorts voor een nieuwe generatie.
Deliverables
Voor de Breaking Boundaries-campagne waren we verantwoordelijk voor het creatieve concept, de volledige contentproductie én de samenwerking tussen de Postcode Loterij en The New Originals.
Doelgroep
Service
Client
Nationale Postcode Loterij
Year
2024


Your creative partner
Pim is Commercial Director en mede-eigenaar. Hij bouwt bruggen tussen merken, mensen en ideeën. Of het nu gaat om een eerste kennismaking of een langetermijnvisie – met Pim zit je altijd in een goed gesprek. Hij zorgt dat creativiteit en commercieel resultaat hand in hand gaan.