Breaking Boundaries

Challenge
Ontwikkel een EK activatie voor de Nationale Postcode Loterij, waarmee het merk een jong publiek aanspreekt.
Approach
In samenwerking met The New Originals ontwierpen we een fanshirt, dat zowel stijl als duurzaamheid uitstraalt. De campagne lanceerde dit unieke shirt.
Impact
De campagne wist het jonge publiek te raken: bij de lancering van het shirt, vormde zich al snel een rij die de hoek om ging — en zelfs de brug over. Zo werd het fanshirt hét symbool van EK-koorts voor een nieuwe generatie.
Deliverables
Voor de Breaking Boundaries-campagne waren we verantwoordelijk voor het creatieve concept, de volledige contentproductie én de samenwerking tussen de Postcode Loterij en The New Originals.
Doelgroep
Meer weten?
Contact
Pim
Pim Berentzen
Your creative partner

Pim is Commercial Director en mede-eigenaar. Hij bouwt bruggen tussen merken, mensen en ideeën. Of het nu gaat om een eerste kennismaking of een langetermijnvisie – met Pim zit je altijd in een goed gesprek. Hij zorgt dat creativiteit en commercieel resultaat hand in hand gaan.

Service
Creative campaigns
Client
Nationale Postcode Loterij
Year
2024
Breaking Boundaries
Breaking Boundaries
Breaking Boundaries
Breaking Boundaries
Breaking Boundaries
Breaking Boundaries

Samen met de Nationale Postcode Loterij en The New Originals verlegden we grenzen tijdens het EK 2024. Met een limited edition T-shirt van gerecycled polyester brachten we een nieuwe generatie fans van het Nederlands voetbal samen. Breaking Boundaries.

“Nee, ik denk niet dat het Oranjegevoel achterhaald is. Het wordt alleen te weinig goed gevoed. De coolheid ervan mag ook wel een boost gebruiken. (..) Ik vind zo’n samenwerking tussen de Nationale Postcode Loterij en kledingmerk The New Originals (en On A Daily Basis als bureau), die een remake van het legendarische Oranjeshirt uit ’88 hebben gemaakt, tof.”Marco Jongeneel - opdrichter van vijf890, in Adformatie, juni 2024

Pim Berentzen
Your creative partner

Pim is Commercial Director en mede-eigenaar. Hij bouwt bruggen tussen merken, mensen en ideeën. Of het nu gaat om een eerste kennismaking of een langetermijnvisie – met Pim zit je altijd in een goed gesprek. Hij zorgt dat creativiteit en commercieel resultaat hand in hand gaan.

Contact ons 24/7