Dolby Atmos x ADE 2024


Binnen de campagne hebben we ons gericht op het produceren van drie artist profile-films voor drie uitzonderlijk getalenteerde producers: Carista, Dion, en Joris Voorn. We volgden hen tijdens het creatieve proces in de Dolby Atmos-studio van STMPD Records, een unieke kans om deze artiesten in hun element vast te leggen. Dit moment werd gevolgd door een opname in een abstracte, minimalistische setting (een 'void'), waarin we hun zoektocht naar het perfecte Dolby-geluid verder visualiseerden.

Daarnaast lag onze focus op het vastleggen van het evenement in het Tobacco Theater, waar het project tijdens ADE samenkwam om bezoekers te inspireren. Hier deelden we de innovatieve werkwijze en visie van Dolby Atmos, een technologie die steeds belangrijker wordt naarmate het dieper wordt geïntegreerd in zowel nieuwe als klassieke media. Het project bood een perfect moment om verschillende werelden samen te brengen en een nieuwe generatie in aanraking te laten komen met de grenzeloze mogelijkheden van Dolby Atmos.


Pim is Commercial Director en mede-eigenaar. Hij bouwt bruggen tussen merken, mensen en ideeën. Of het nu gaat om een eerste kennismaking of een langetermijnvisie – met Pim zit je altijd in een goed gesprek. Hij zorgt dat creativiteit en commercieel resultaat hand in hand gaan.