Dolby Atmos x ADE - The Road Show

Doelgroep
Muziekprofessionals, creators en audioliefhebbers die op zoek zijn naar innovatieve manieren om muziek te ervaren en de grenzen van geluid en technologie te verkennen.
Approach
We transformeerden een ruimte tijdens ADE tot een bruisende hub, waar muziekprofessionals en creators de kracht van Dolby Atmos ontdekten via drie unieke onderdelen: de Dolby Atmos Music Studio, de Dolby Atmos x Mercedes-Benz Car en de Device Bar.
Meer weten?
Contact
Pim
Pim Berentzen
Your creative partner

Pim is creative producer en mede-eigenaar. Als echte regelaar produceert hij samen met het productieteam de beste campagnes en social content om de nieuwe generatie de bereiken.

Service
Creative campaigns
Client
Did Another Thing
Year
Dolby Atmos x ADE - The Road Show
Dolby Atmos x ADE - The Road Show

Tijdens ADE brachten we de magie van Dolby Atmos tot leven met een meeslepende hub, waar muziekprofessionals en creators de grenzen van muziekbeleving konden verkennen. De Roadshow bestond uit drie onderdelen: de Dolby Atmos Music Studio, de Dolby Atmos x Mercedes-Benz Car en de Device Bar, elk ontworpen om een innovatieve ervaring te bieden.

Dolby Atmos x ADE - The Road Show
Dolby Atmos x ADE - The Road Show

Samen met Did Another Thing creëerden we een promotievideo met artiesten Remy en KI/KI in de hoofdrol. Daarnaast legden we het evenement vast, waarbij de impact van Dolby’s technologie en de creatieve energie van de bezoekers centraal stonden. Deze showcase bood een unieke combinatie van inspirerende technologie en een ontspannen sfeer, waarmee Dolby’s rol in de muziekwereld onvergetelijk werd gepresenteerd.

Dolby Atmos x ADE - The Road Show
Dolby Atmos x ADE - The Road Show
Pim Berentzen
Your creative partner

Pim is creative producer en mede-eigenaar. Als echte regelaar produceert hij samen met het productieteam de beste campagnes en social content om de nieuwe generatie de bereiken.