Nieuwe studenten enthousiasmeren voor
Herman Brood Academie
Social content Amsterdam Open Air voor
ID&T
Social event content Mysteryland voor
ID&T
Festival content voor Koningsdag 2023
Kingsland
Next-gen positionering toepassen op
Nationale Postcode Loterij
Spring Summer 2023 fashion campagne voor
Foot Locker
Kids enthousiasmeren om zich aan te sluiten als Rangers bij
Wereld Natuur Fonds
Festival branding 2023 voor By The Creek
ID&T
live now
24/7 working on

ODB RADIO

Muziek zit diep verstrengelt in ons DNA. Zodat jullie daar mooi van kunnen meegenieten zorgen we elke maandag ochtend voor een verse lijst met muziek om de week goed mee van start te laten gaan.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

THE ODB TIMES

Ontvang om de week updates met de laatste industrie nieuwtjes, nieuw werk en inspiratie in je WhatsApp.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

Brand Originality

Website, social strategie en social branding voor alle socials van Warner Music Benelux.

Client
Warner Music Benelux
Industry
Entertainment
Label
ODB.Agency
Services
Social strategie, content productie en web ontwikkeling
Een abstracte patroon voor een foto van Warner Music Benelux

Warner Music Benelux heeft in 2020 een nieuwe branding laten ontwikkelen door ontwerpbureau Collins. Deze branding focust zich op de originaliteit van de artiest en de impact dat het heeft op de wereld, want muziek is natuurlijk een universele taal. Samen met het team van Warner zijn we aan de slag gegaan om deze branding door te voeren met een nieuwe website, social strategy en diverse content uitingen. Met behulp van een creatief process wat focus legde op ons favoriete inspiratiebron: de doelgroep, zijn we mede verantwoordelijk om fans te creëren van het merk Warner Music Benelux.

Campagne metrics

Let's talk

Wij hebben alles in-house om jouw merk te connecten met de nieuwe generatie.

Glenn van der Plaat, mede eigenaar ON A DAILY BASIS

Meer werk

Wij hebben alles in-house om jouw merk te connecten met de nieuwe generatie.