Talkshow branding en opnames voor
Ziggo Sport
Showdag content voor
Het Amsterdams Verbond Festival
Nations League social content voor
KNVB
Social content Amsterdam Open Air voor
ID&T
Social event content Mysteryland voor
ID&T
Next-gen positionering toepassen op
Nationale Postcode Loterij
Spring Summer 2023 fashion campagne voor
Foot Locker
Kids enthousiasmeren om zich aan te sluiten als Rangers bij
Wereld Natuur Fonds
Festival branding 2023 voor
By the Creek
live now
24/7 working on

ODB RADIO

Muziek zit diep verstrengelt in ons DNA. Zodat jullie daar mooi van kunnen meegenieten zorgen we elke maandag ochtend voor een verse lijst met muziek om de week goed mee van start te laten gaan.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

THE ODB TIMES

Ontvang om de week updates met de laatste industrie nieuwtjes, nieuw werk en inspiratie in je WhatsApp.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

#22DROP

Voor Clan de Banlieue maakten wij een compleet online brandbook, waarin wij het brand volledig in kaart brachten. Daarnaast maakten wij voor de 22DROP van mei 2021 de campagnevideo.

Client
Clan de Banlieue
Industry
Lifestyle
Label
ODB.Studio
Services
Creative campaigns
Een man op de motor die een weelie maakt

Campagne metrics

Meer werk

Wij hebben alles in-house om jouw merk te connecten met de nieuwe generatie.

Yonah van Andel – mede-eigenaar ON A DAILY BASIS

Let's talk

Yonah is merk strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Door zijn strategische (en muzikale) achtergrond kan hij je helpen met het bouwen van merken die de nieuwe generatie begrijpt.

Telefoon
020 770 1478
New business
work@odb.nl