Social Content for
Aurélien
Brand film for
Padelstore
World Cup 2022 campaign identity for
KNVB
Brand identity for
The Firm
Brand strategy & identity for
People&
Social content for
BRON
Album & single cover for
SFB
Festival branding 2023 for
By The Creek
live now
24/7 working on

ODB RADIO

Muziek zit diep verstrengelt in ons DNA. Zodat jullie daar mooi van kunnen meegenieten zorgen we elke maandag ochtend voor een verse lijst met muziek om de week goed mee van start te laten gaan.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

THE ODB TIMES

Ontvang om de week updates met de laatste industrie nieuwtjes, nieuw werk en inspiratie in je WhatsApp.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

Terugblik op first-time ADNIGHT

Door
Yonah van Andel
op
Dinsdag, 27 oktober 2022
Adnight voorgevel van ODB gebouw

Ruim 150 prachtige mensen kwamen bij ons langs op kantoor om te genieten van (live) muziek, creative workshops en een koud drankje van 1 van onze sponsoren.

Yonah van Andel – mede-eigenaar ON A DAILY BASIS

Yonah van Andel

Mede-eigenaar

Meedoen met ADNIGHT voelt voor ons als een warm welkom. We komen uit de muziek. Een line-up bij elkaar brengen was dan ook zo gebeurd. Een paar belletjes hier en daar en de programmering met jong en gevestigde artiesten was rond en de drankjes stonden koud. Maar dat is natuurlijk maar 1 onderdeel van een succesvolle ADNIGHT editie. Even belangrijk is het geven van workshops om kennis te delen. Zo gaven we een workshop over de importance van sound wanneer je een merk bouwt en gaven we tips & tricks over het bouwen van creatieve processen bouwen zodat je als team succesvol kunt samenwerken.

Talks van Creative Director, Art Director en Brand Strategist

Naast dat het een moment is om de creatieve industrie te ontmoeten, is het ook een perfect moment om je kennis bij te schaven. Maikel Botterman (Creative Director) en Youp Wehnes (Art Director & Film Director) namen de bezoekers mee in hun verhaal over Creative Strategy; from chaos to creativity. Christiaan van Ettikhoven (Brand Strategist & Sound Designer) vertelde over het belang van audio onder content en waarom merken hier meer aandacht aan zouden moeten geven. Belangrijk, want wij bij ODB bouwen merken die je niet alleen ziet, maar ook hoort (probeer maar is een film te kijken zonder geluid, niet heel erg leuk).

Feest met Nnelg, Jägermeister en Bobby's Gin

Dankzij onze partners van de avond hebben we ook nog een goed feestje kunnen geven. Shout-out naar onze party-partners in crime: Nnelg, WillyParty, ODB Radio, Noys Amsterdam, Jägermeister, Bobby's Gin, Red Bull & Heineken.

Yonah van Andel – mede-eigenaar ON A DAILY BASIS

Yonah van Andel

Mede-eigenaar

Let's talk

Wij hebben alles in-house om jouw merk te connecten met de nieuwe generatie.

Een rode pijl die naar beneden wijst
Glenn van der Plaat, mede eigenaar ON A DAILY BASIS