Talkshow branding en opnames voor
Ziggo Sport
Showdag content voor
Het Amsterdams Verbond Festival
Nations League social content voor
KNVB
Social content Amsterdam Open Air voor
ID&T
Social event content Mysteryland voor
ID&T
Next-gen positionering toepassen op
Nationale Postcode Loterij
Spring Summer 2023 fashion campagne voor
Foot Locker
Kids enthousiasmeren om zich aan te sluiten als Rangers bij
Wereld Natuur Fonds
Festival branding 2023 voor
By the Creek
live now
24/7 working on

ODB RADIO

Muziek zit diep verstrengelt in ons DNA. Zodat jullie daar mooi van kunnen meegenieten zorgen we elke maandag ochtend voor een verse lijst met muziek om de week goed mee van start te laten gaan.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

THE ODB TIMES

Ontvang om de week updates met de laatste industrie nieuwtjes, nieuw werk en inspiratie in je WhatsApp.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

ON A DAILY BASIS (ODB), de Nationale Postcode Loterij en The New Originals lanceren samen de 'Breaking Boundaries' campagne

Door
Yonah van Andel
op
Dinsdag, 14 mei 2024

In aanloop van het EK bundelen de Nationale Postcode Loterij en The New Originals (TNO) hun krachten om een limited edition fan shirt te lanceren.

Yonah van Andel – mede-eigenaar ON A DAILY BASIS

Yonah van Andel

Mede-eigenaar

ON A DAILY BASIS, the new generation agency, bracht de twee merken samen om een uniek ontwerp te creëren dat de saamhorigheid en passie van de fans voor het nationale team weerspiegelt.

Pim Berentzen, mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS vertelt: “Het is een onverwachte samenwerking tussen twee merken die op eerste gezicht weinig met elkaar hebben, waarbij het EK voor de verbinding zorgt en grenzen tussen de merken verbroken konden worden”.

Tijdens de ‘Breaking Boundaries’ campagne kan heel Nederland van 13 tot en met 26 mei gratis kans maken op een limited edition Postcode Loterij X The New Originals fan shirt, speciaal ontworpen om Oranje in aan te moedigen.

Geïnspireerd door het iconische EK shirt uit ’88 heeft TNO een uniek design ontworpen met een extra knipoog naar de twee merken. Rizky Lasahido van TNO onderstreept het belang van design in de samenwerking: “In het design hebben wij kenmerken van TNO en de Postcode Loterij verwerkt. De ‘9 dots’ van TNO spelen een belangrijke rol en komen bijvoorbeeld terug in het rugnummer, maar ook de herkenbare rode kleur van de Postcode Loterij is verwerkt in de kraag en de mouwen”.

Voor beide merken is het lanceren van een voetbal fan shirt een primeur. Nerino Kasljevic, Senior Online Marketeer bij de Postcode Loterij, over de campagne: “Bij de Postcode Loterij draait het om samen winnen en juichen, ook bij het EK verbinden deze emoties ons land. Met het shirt willen we de verbinding tussen fans versterken”. Nina Lodeizen, Marketeer bij de Postcode Loterij voegt toe: “Bij de Postcode Loterij willen we bijdragen aan een betere wereld. Het shirt is daarom van 100% duurzaam gerecycled polyester geproduceerd, en is dus in lijn met onze missie.”

ONADAILY BASIS verzorgde de videoproductie voor ‘Breaking Boundaries’ en de campagne wordt uitgerold op online en social kanalen.

Wil jij ook gratis kans maken op één van de limited edition shirts? Ga dan naar www.postcodeloterij.nl/bb.

Yonah van Andel – mede-eigenaar ON A DAILY BASIS

Yonah van Andel

Mede-eigenaar
Yonah van Andel – mede-eigenaar ON A DAILY BASIS

Let's talk

Yonah is merk strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Door zijn strategische (en muzikale) achtergrond kan hij je helpen met het bouwen van merken die de nieuwe generatie begrijpt.

Telefoon
020 770 1478
New business
work@odb.nl