Talkshow branding en opnames voor
Ziggo Sport
Showdag content voor
Het Amsterdams Verbond Festival
Nations League social content voor
KNVB
Social content Amsterdam Open Air voor
ID&T
Social event content Mysteryland voor
ID&T
Next-gen positionering toepassen op
Nationale Postcode Loterij
Spring Summer 2023 fashion campagne voor
Foot Locker
Kids enthousiasmeren om zich aan te sluiten als Rangers bij
Wereld Natuur Fonds
Festival branding 2023 voor
By the Creek
live now
24/7 working on

ODB RADIO

Muziek zit diep verstrengelt in ons DNA. Zodat jullie daar mooi van kunnen meegenieten zorgen we elke maandag ochtend voor een verse lijst met muziek om de week goed mee van start te laten gaan.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

THE ODB TIMES

Ontvang om de week updates met de laatste industrie nieuwtjes, nieuw werk en inspiratie in je WhatsApp.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

ODB start sponsorship in Porsche Carrera Cup

Door
Yonah van Andel
op
Dinsdag, 10 november 2020
Een poster van de Porsche Carrera Cup

Met het sponsoren van de Porsche Carrera Cup laat ON A DAILY BASIS zien dat de passie voor sport in het DNA van het merk zit.

Yonah van Andel – mede-eigenaar ON A DAILY BASIS

Yonah van Andel

Mede-eigenaar

The Next Generation

Door een jong coureur te ondersteunen in zijn road to succes krijgt ODB niet alleen de emotie van de sport mee, maar worden er unieke inzichten opgedaan over The Next Generation. Het is de wil om als team te winnen. Om de juiste strategische race keuzes te maken. Om een winnaarsmentaliteit te bezitten. Het zijn deze karakteristieken van de autosport waar ODB zich graag door laat inspireren en waarom het zich mee laat nemen in de wereld van snelheid en iconische verhalen.

Loek Hartog

Loek Hartog (19) was vier jaar oud toen hij starten met karten. Direct was het duidelijk dat hij coureur wilde worden. 12 jaar later was hij de jongste Porsche Supercup coureur ooit in de competitie. Naast dat Loekie – Loek's bijnaam, druk is op het circuit weet hij als geen ander dat de commerciële en business kant van de sport even belangrijk is. Met het aantrekken van ODB als sponsor kan hij zijn (online) bereik vergroten)

Samenwerking als creative partner

ON A DAILY BASIS is voor het gehele 2020/2021 seizoen creative partner van Loek Hartog. Dat betekent onder andere dat wij Loek helpen met zijn (online) communicatie strategie en doorvertalingen naar (social) content.

Yonah van Andel – mede-eigenaar ON A DAILY BASIS

Yonah van Andel

Mede-eigenaar
Yonah van Andel – mede-eigenaar ON A DAILY BASIS

Let's talk

Yonah is merk strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Door zijn strategische (en muzikale) achtergrond kan hij je helpen met het bouwen van merken die de nieuwe generatie begrijpt.

Telefoon
020 770 1478
New business
work@odb.nl