ODB produceert next-gen voetbalprogramma voor Ziggo Sport
ON A DAILY BASIS produceert nieuw programma 'Kick 't Met' om de nieuwe generatie voetbalfan aan te spreken.
In Kick ’t Met gaan hosts en tevens initiatiefnemers van het programma Armin Shah en Jefferson Osei in gesprek met sterren uit de voetbal- en entertainmentwereld. Bekijk hier de volledige case.
Pim Berentzen (Owner & Creative Producer ODB): Om dit programma over sport en het verhaal achter de atleten te produceren voelt als een thuiswedstrijd. Met ons label ODB.Studio specialiseren we ons in het maken van next-gen content. Dit is bij uitstek een ideale kans om te laten zien dat onze culturele relevantie mainstream impact genereert doordat wij zijn waar de jongeren zich begeven.
Armin Sharifi (Initiatiefnemer Kick 't Met): Het format laten produceren met het team van ON A DAILY BASIS voelt goed. We kennen elkaar door de jaren heen zowel op zakelijk als persoonlijk gebied goed. Ze hebben m
Let’s talk
Pim is creative producer en mede-eigenaar. Als echte regelaar produceert hij samen met het productieteam de beste campagnes en social content om de nieuwe generatie de bereiken.