Nieuwe studenten enthousiasmeren voor
Herman Brood Academie
Social content Amsterdam Open Air voor
ID&T
Social event content Mysteryland voor
ID&T
Festival content voor Koningsdag 2023
Kingsland
Next-gen positionering toepassen op
Nationale Postcode Loterij
Spring Summer 2023 fashion campagne voor
Foot Locker
Kids enthousiasmeren om zich aan te sluiten als Rangers bij
Wereld Natuur Fonds
Festival branding 2023 voor By The Creek
ID&T
live now
24/7 working on

ODB RADIO

Muziek zit diep verstrengelt in ons DNA. Zodat jullie daar mooi van kunnen meegenieten zorgen we elke maandag ochtend voor een verse lijst met muziek om de week goed mee van start te laten gaan.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

THE ODB TIMES

Ontvang om de week updates met de laatste industrie nieuwtjes, nieuw werk en inspiratie in je WhatsApp.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

ODB organiseert event met 25 partners tijdens ADE

Door
Glenn van der Plaat
op
Dinsdag, 6 oktober 2022
Hollands Manege wat omgebouwd is tot een feest evenement tijdens ONE

Samen met 25 partners uit de evenementen industrie organiseren we een get-together in de Hollandsche Manage in Amsterdam.

Glenn van der Plaat, mede eigenaar ON A DAILY BASIS

Glenn van der Plaat

Mede-eigenaar

Op donderdag 20 oktober komen we samen om de industrie te vieren op één van de meest iconische locaties van Amsterdam. Met partners zoals Heineken, Barcardi, barproducties, Boest, Eventix en ON A DAILY BASIS organiseren we een event voor al onze partners en vrienden.

Post-covid

Dit event is een feestelijke bijeenkomst voor de industrie na bijna drie jaar van corona stilte. Samen met alle partners bieden we dit event dan ook gratis aan, en gaat de omzet van alle drankjes (na verdubbeling van Adyen) naar het goede doel. De drankjes worden aangeboden voor het symbolische bedrag van €1,-, na elke transactie wordt direct de mogelijkheid gegeven om een donatie te doen.

Merk strategie & identiteit

Elke partner levert zijn eigen bijdrage aan het event. ON A DAILY BASIS was verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het concept en de visuele identiteit van 'ONE'; een jaarlijks terugkerend event van de industrie waarbij alle drankjes €1,00 kosten. De visuele identiteit betrof ontwikkeling van de huisstijl en doorvertalingen naar verschillende online en offline assets zoals motion advertenties en banners.

Glenn van der Plaat, mede eigenaar ON A DAILY BASIS

Glenn van der Plaat

Mede-eigenaar

Let's talk

Wij hebben alles in-house om jouw merk te connecten met de nieuwe generatie.

Een rode pijl die naar beneden wijst
Yonah van Andel – mede-eigenaar ON A DAILY BASIS