Talkshow branding en opnames voor
Ziggo Sport
Showdag content voor
Het Amsterdams Verbond Festival
Nations League social content voor
KNVB
Social content Amsterdam Open Air voor
ID&T
Social event content Mysteryland voor
ID&T
Next-gen positionering toepassen op
Nationale Postcode Loterij
Spring Summer 2023 fashion campagne voor
Foot Locker
Kids enthousiasmeren om zich aan te sluiten als Rangers bij
Wereld Natuur Fonds
Festival branding 2023 voor
By the Creek
live now
24/7 working on

ODB RADIO

Muziek zit diep verstrengelt in ons DNA. Zodat jullie daar mooi van kunnen meegenieten zorgen we elke maandag ochtend voor een verse lijst met muziek om de week goed mee van start te laten gaan.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

THE ODB TIMES

Ontvang om de week updates met de laatste industrie nieuwtjes, nieuw werk en inspiratie in je WhatsApp.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

4 vragen aan nieuwe team members

Door
Glenn van der Plaat
op
Vrijdag, 24 februari 2023

Vanaf februari zijn Giovanni en Josh begonnen met hun stage bij ODB. Om ze wat beter te leren kennen hebben we ze 4 vragen gesteld over marketing, media en muziek.

Glenn van der Plaat, mede eigenaar ON A DAILY BASIS

Glenn van der Plaat

Mede-eigenaar

Als je terug in de tijd kon, aan welke campagnes had je dan graag mee willen werken?

Gio: “Poeh dat is een lastige, aangezien jullie super veel vette campagnes hebben gedaan is het moeilijk te kiezen welke nou echt gaaf was, maar als ik dan toch moet kiezen zou ik voor Nothing Like Oranje of By The Creek gaan.”

Josh: “Dat is een moeilijke... ODB heeft vele toffe projecten waar ik een steentje aan had willen bijdragen, maar als ik daadwerkelijk terug in de tijd kon had ik graag meegewerkt aan de Spinnin’ Academy campagne. Deze ziet er heel vet uit en ik denk dat ik daar zeker iets tofs voor had kunnen verzinnen.”

Als je nog maar één social platform zou kunnen gebruiken voor de rest van je leven. Welke zou dat dan zijn?

Gio: “Instagram 100%. Dit aangezien ik er in mijn vrije tijd eindeloos op zit (als ik op mijn telefoon zit) van berichten tot aan reels, ik kan er eindeloos naar kijken en mijn eigen creatieve content erop zetten.”

Josh: “Instagram is mijn go to platform, Momenteel zie ik hier de beste content op van creators en haal ik hier een groot deel van mijn inspiratie uit. Nieuws, Tv, Muziek alles is er op te vinden. Ook vind ik het altijd leuk om andere creatives te volgen om te zien wat hen bezighoudt.”

Je mag maar één type media gebruiken (video, print, audio, grafisch etc). Welke zou dat dan zijn?

Gio: “Video of course! Wat moet een filmmaker doen zonder video content?”

Josh: “Deze is heel moeilijk voor me, vooral omdat ik van verschillende soorten media houdt. Maar als ik echt moet kiezen dan ga ik voor video. Bewegend beeld is dat net wat leuker, en verteld wat meer met verhaal en emotie. Daarnaast ben ik een grote Marvel film fan dus dat weegt dan weer mee.”

Wat is je favoriete Spotify playlist?

Gio: “Ligt echt aan de mood. In de ochtend vind ik het altijd fijn om 'I Love My '10s R&B' te luisteren. Tijdens het color graden of het sporten is het meestal 'Fatima Hajji's track IDs' en in de avond 'Relax my Eyes Radio'”

Josh: “ODB Radio natuurlijk ;)”

Glenn van der Plaat, mede eigenaar ON A DAILY BASIS

Glenn van der Plaat

Mede-eigenaar
Glenn van der Plaat - mede-eigenaar ON A DAILY BASIS

Let's talk

Glenn is digitaal strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS.  Hij kan je helpen met het bereiken van de nieuwe generatie op de juiste kanalen.

Telefoon
020 770 1478
New business
work@odb.nl