Nieuwe studenten enthousiasmeren voor
Herman Brood Academie
Social content Amsterdam Open Air voor
ID&T
Social event content Mysteryland voor
ID&T
Festival content voor Koningsdag 2023
Kingsland
Next-gen positionering toepassen op
Nationale Postcode Loterij
Spring Summer 2023 fashion campagne voor
Foot Locker
Kids enthousiasmeren om zich aan te sluiten als Rangers bij
Wereld Natuur Fonds
Festival branding 2023 voor By The Creek
ID&T
live now
24/7 working on

ODB RADIO

Muziek zit diep verstrengelt in ons DNA. Zodat jullie daar mooi van kunnen meegenieten zorgen we elke maandag ochtend voor een verse lijst met muziek om de week goed mee van start te laten gaan.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

THE ODB TIMES

Ontvang om de week updates met de laatste industrie nieuwtjes, nieuw werk en inspiratie in je WhatsApp.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

10 jaar ON A DAILY BASIS: van muziekblog naar agency

Door
Yonah van Andel
op
Dinsdag, 10 januari 2023
10 year ON A DAILY BASIS artwork

2022 was een speciaal jaar voor ON A DAILY BASIS, want we bestonden 10 jaar! We willen onze klanten, partners en het team bedanken voor de support. Zonder jullie geen ODB.

Yonah van Andel – mede-eigenaar ON A DAILY BASIS

Yonah van Andel

Mede-eigenaar

Al 10 jaar dragen we als hecht team een steentje bij aan de creatieve industrie. We begonnen als een muziek- en lifestyleblog, en we hebben onszelf ontwikkeld tot een belangrijke speler in de creatieve industrie. Voor iedereen die heeft meegeholpen: Thanks voor de éérste 10 mooie jaren!

8 feiten over ODB, die je nog niet wist

  • We cureren al 5,5 jaar elke maandag de ODB Radio-playlist op Spotify. Als je deze nog niet volgt: Go, hit that like button!
  • Een van onze eerste partnerships was met lifestyle webwinkel FreshCotton, die liefde duurt voort: We zitten nu al 2 jaar gevestigd in hun oude grachtenpand in Amsterdam.
  • Onze voorliefde voor sport komt niet alleen door het winnen, bijna iedereen bij ODB heeft een seizoenskaart (van ons aller Ajax).
  • We hebben ondertussen heel de stad, Amsterdam, doorgereisd. Van Nieuwe Kerkstraat naar Nieuwe Looiersstraat naar Wibautstraat naar Zandstraat en nu zijn we gevestigd aan de Achtergracht.
  • Vanaf day 1 hebben we de focus gehad op de nieuwe generatie als doelgroep, we organiseren events voor de ontwikkeling van jongeren.
  • Het creëren van De Cultuur (muziek collectief) was een kunstproject om onszelf te bewijzen als experts in marketing (1.5 miljoen Spotify streams).
  • We werken voor een groot aantal festivals omdat we vroeger zelf festivals organiseerden en we houden wel van een feestje.
  • Onze eerste slogan was: music freshly served ON A DAILY BASIS, legacy.

10 year ODB cap

We kunnen niet geloven dat het al 10 jaar geleden is dat we begonnen zijn met ON A DAILY BASIS. We willen iedereen bedanken die de afgelopen jaren met ons heeft gewerkt. We zijn trots op wat we hebben bereikt en we zijn benieuwd naar wat de toekomst ons nog meer zal brengen. Om ons 10-jarig bestaan te vieren, willen we iets speciaals aanbieden aan onze fans: een limited ODB cap met een knipoog naar "Since 2012". Deze cap is op te halen bij ons kantoor aan de Achtergracht.

Yonah van Andel – mede-eigenaar ON A DAILY BASIS

Yonah van Andel

Mede-eigenaar

Let's talk

Wij hebben alles in-house om jouw merk te connecten met de nieuwe generatie.

Een rode pijl die naar beneden wijst
Glenn van der Plaat, mede eigenaar ON A DAILY BASIS