Content:
Deel deze post
Industry News
Partnerships

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS als ‘Official Creative Supplier’

Van Oranje tot de jongste jeugd: samen bouwen we verder aan een toekomstbestendig KNVB-merk

16/9/2025
16/9/2025
Media
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS als ‘Official Creative Supplier’

KNVB verlengt haar samenwerking met ON A DAILY BASIS (ODB) als Official Creative Supplier, met als doel om een nieuwe generatie voetballers en fans te blijven inspireren met impactvolle campagnes rondom Oranje en het amateurvoetbal.

De afgelopen jaren werkte ODB aan de visuele identiteit van de KNVB en haar submerken, en was het bureau betrokken bij bekroonde campagnes als ‘Ga voetballen als Oranje’ met Snelle, goed voor zowel een SAN Accent als een UEFA GrowAward. Daarnaast leverde ODB een grote bijdrage aan diverse campagnes rondom eindtoernooien van Oranje.

Met de voortzetting van de samenwerking laten KNVB en ODB zien dat ze voetbal creatief en cultureel willen blijven verbinden met de nieuwe generatie. De hernieuwde samenwerking is dit voorjaar gestart met de nieuwe wervingscampagne in het amateurvoetbal met Monica Geuze en de kwalificatiecampagne van het Nederlands elftal voor het WK in 2026.

Stefan Agus, Creative Director bij de KNVB: "ODB begrijpt als geen ander hoe je als sportorganisatie aansluiting vindt en blijft houden bij de nieuwe generatie voetballers en fans. Met hun werk helpen ze ons om het voetbal te laten groeien en de beleving te versterken. We kijken uit naar de volgende fase van onze samenwerking.”

Glenn van der Plaat, medeoprichter van ODB: “De afgelopen jaren hebben we met trots en passie gewerkt aan het merk KNVB; van de overkoepelende huisstijl tot campagnes voor Oranje op Europees- én wereldtoneel. Ook dragen we met onze amateurvoetbal-campagnes bij aan instroom en behoud bij verenigingen. Dit zijn precies de projecten waar ons team energie van krijgt. We blijven dan ook met volle overtuiging doorwerken aan de mooie merken van de KNVB.”

16/9/2025
Industry News
Partnerships

Geschreven door:

Media

Media

Media
Contact ons 24/7