Social Content for
Aurélien
Brand film for
Padelstore
World Cup 2022 campaign identity for
KNVB
Brand identity for
The Firm
Brand strategy & identity for
People&
Social content for
BRON
Album & single cover for
SFB
Festival branding 2023 for
By The Creek
live now
24/7 working on

ODB RADIO

Muziek zit diep verstrengelt in ons DNA. Zodat jullie daar mooi van kunnen meegenieten zorgen we elke maandag ochtend voor een verse lijst met muziek om de week goed mee van start te laten gaan.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

THE ODB TIMES

Ontvang om de week updates met de laatste industrie nieuwtjes, nieuw werk en inspiratie in je WhatsApp.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

Visual Branding

Een merk is meer dan een logo. Daarom ontwerpen we alles wat je nodig hebt om in verschillende situaties het merk tot uiting te laten komen.

Twee werknemers die naar 1 scherm kijken
Maikel lachend achter het scherm
Yonah kijkt naar zijn scherm

Power of the frame

Een brandbook met alles wat je nodig hebt om je merk verder uit te bouwen.

01

Visual Identity Guidelines

Hoe gedraagt jouw merk zich visueel? Dat is de vraag. De grenzen die aangeven waarbinnen dat gebeurd is wat de Visual identity Guidelines doen. En dan denk je waarschijnlijk: 'Grenzen? Dat klinkt nou niet bepaald gezellig'. Maar, deze grenzen geven juist de vrijheid doordat ze je vertellen wat jouw merk visueel inhoudt, én wat niet. Zonder lijnen op het veld kun je namelijk ook geen voetbalwedstrijd spelen.

02

Logo Assets

Het beeld waarmee jouw merk een stempel kan drukken in de nodige vormen en maten.

03

Typografie

Een beeld spreekt meer dan duizend woorden, maar de woorden spreken net zo belangrijk voor jouw merk.

04

Composities

Hoe de vormgeving van jouw merk tot stand komt binnen de diverse kaders.

05

Brand Elements

De ondersteunende design elements, de kers op de taart.

06

Motion

In een wereld waarin nog weinig stil staat is het des te belangrijker om te definiëren hoe jouw merk zich in beweging waant.

Let's talk

Wij hebben alles in-house om jouw merk te connecten met de nieuwe generatie.

Een rode pijl die naar beneden wijsteen cirkel van tekst waar let's talk op staat.
Glenn van der Plaat, mede eigenaar ON A DAILY BASIS