Social Content for
Aurélien
Brand film for
Padelstore
World Cup 2022 campaign identity for
KNVB
Brand identity for
The Firm
Brand strategy & identity for
People&
Social content for
BRON
Album & single cover for
SFB
Festival branding 2023 for
By The Creek
live now
24/7 working on

ODB RADIO

Muziek zit diep verstrengelt in ons DNA. Zodat jullie daar mooi van kunnen meegenieten zorgen we elke maandag ochtend voor een verse lijst met muziek om de week goed mee van start te laten gaan.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

THE ODB TIMES

Ontvang om de week updates met de laatste industrie nieuwtjes, nieuw werk en inspiratie in je WhatsApp.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

Social Content

Content vliegt ons tegenwoordig om de oren. Daarom creëren we content die rekening houd met het platform en interesse van de doelgroep.

Twee werknemers die naar 1 scherm kijken
Yonah kijkt naar zijn scherm
Maikel en Renzo kijken naar 1 scherm.

Super Social

Content dat specifiek gemaakt is voor op de socials.

01

Content Strategy

Van het definiëren van de essentie van jouw merk tot converterende content op de populaire kanalen gebaseerd op een uitvoerbare strategie. Van binnen naar buiten werken is cruciaal om de doelgroep met je mee te krijgen om samen de toekomst te bepalen, en dat begint bij een sustainable content strategy.

02

Social Content

Content die specifiek is gemaakt voor het kanaal waar je doelgroep zich begeeft. Van ondertiteling, de juiste afmetingen tot passend geluid.

Let's talk

Wij hebben alles in-house om jouw merk te connecten met de nieuwe generatie.

Een rode pijl die naar beneden wijsteen cirkel van tekst waar let's talk op staat.
Glenn van der Plaat, mede eigenaar ON A DAILY BASIS