Nieuwe studenten enthousiasmeren voor
Herman Brood Academie
Social content Amsterdam Open Air voor
ID&T
Social event content Mysteryland voor
ID&T
Festival content voor Koningsdag 2023
Kingsland
Next-gen positionering toepassen op
Nationale Postcode Loterij
Spring Summer 2023 fashion campagne voor
Foot Locker
Kids enthousiasmeren om zich aan te sluiten als Rangers bij
Wereld Natuur Fonds
Festival branding 2023 voor By The Creek
ID&T
live now
24/7 working on

ODB RADIO

Muziek zit diep verstrengelt in ons DNA. Zodat jullie daar mooi van kunnen meegenieten zorgen we elke maandag ochtend voor een verse lijst met muziek om de week goed mee van start te laten gaan.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

THE ODB TIMES

Ontvang om de week updates met de laatste industrie nieuwtjes, nieuw werk en inspiratie in je WhatsApp.

Witte navigatie pijlWitte navigatie pijl

Campagne

Het draaien van een succesvolle campagne begint met een duidelijke merk doelstelling. Op basis van de doelstelling creëren we een strategie met passende creative assets, voor het juiste kanaal. Met een campagne draait alles om het resultaat en de impact.

Een reclame muur met de poster van KNVB
Podcast van Jägermeister FM & Bakkie Bakkie
Christiaan is bezig met een strategie sessie waarbij hij werkt met notitie blokken

Plan de Campagne

Met ons ga je van campagne, naar champagne.

01

Campaign Strategy

Jouw campagne heeft doelstellingen, en deze moeten realiteit worden. Hier hoort een plan de campagne bij, de juiste strategy die ons naar die doelstellingen & beyond brengt.

02

Campaign Content

We sync brand's with the new generation. We maken content waar jouw doelgroep één mee is en jouw next level brengt. Hop on!

03

Media Buy & Planning

Strategy is één, maar deze moet wel uitvoerbaar uitgezet worden. Dat is wat we hier doen, jouw campagne laten vliegen door middel van de juiste strategische inkoop, planning & uitzet zodat jouw merk ook daadwerkelijk in de praktijk één wordt met de doelgroep. Proof is in the pudding.

Let's talk

Wij hebben alles in-house om jouw merk te connecten met de nieuwe generatie.

Een rode pijl die naar beneden wijsteen cirkel van tekst waar let's talk op staat.
Glenn van der Plaat, mede eigenaar ON A DAILY BASIS